Založ si blog

Archív: november, 2010

O zúfalých ženách, ktoré robia zúfale veci

Únava. Celým dňom ma včera sprevádzala únava. Vstala som o tretej. Spala tri hodiny a fungovala celý deň. Večer som padla dole hubou a bola som tak unavená, že som opätovne zaspať nevedela. Svetlým momentom dňa bola diskusia o priateľoch, ktorí nie sú klienti, o klientoch, ktorí sa stali priateľmi a aj ostali klientmi, o rozpore, ktorí vzniká, keď klient apeluje na […]

Pokračovanie článku

O nevybúrených hormónoch

Svadba. Ak si spomeniem na včerajší večer, vybaví sa mi svadba a Vianoce. Bola som na módnej prehliadke a ochutnávke vín. Samotná prehliadka asi nie je dôležitá, oveľa dôležitejšie sú priestory, v ktorých bola, a ktoré vyvolali vo mne emocionálnu búrku a svojim spôsobom ma prinútili pozerať sa na predvádzané modely trochu iným okom, takým tým menej skeptickým […]

Pokračovanie článku

O Vianociach, knihách a kreativite

K Vianociam patria knihy. Mám to tak zafixované od ranného detstva a aj v čase nehojnosti sa na knihy jednoducho nezabúda, a tak som sa večer pustila do ich výberu. Zvyčajne to robím hromadne a od minulého roka som zaviedla objednávanie cez internet. Martinus alebo Gorila. Je to overené, mám to za rohom a hlavne je to neporovnateľne lacnejšie, i keď o tom čo je lacné […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

vesper

"I think I'll call it a Vesper. Because of the bitter aftertaste? No, because once you've tasted it, that's all you want to drink."

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 29298x
Priemerná čítanosť článkov: 3255x

Autor blogu

Kategórie