Založ si blog

Zo života bratislavských sliepok, alebo kde súdružky urobili chybu?

Intenzívne bubnovanie dažďa nad hlavou neustávalo. Vytrvalo som si pritláčala vankúš na hlavu a pokúšala sa ešte spať. Mala som pocit, že na chvíľu sa to predsa len podarilo, presne do momentu prvej esemesky o ôsmej, keď telefón zavibroval na nočnom stolíku, kde bol neuvážene zabudnutý. S polozatvorenými očami som zliezla dole, rutinne si urobila kávu a čaj, do kávy dala len jednu kocku cukru a pomaly vrátila späť do postele, aby som si rutinne zapla televízor a počítač, venovala sebe jednu hodinu na kompletné prebudenie a ostala v nemom úžase pri správe, ktorá ma zastihla ako prvá. Reportáž o pohlavnom úde koňa v Bratislave a v Košiciach, o jeho tvare, s podotázkou koho je lepší? Oči sa mi na malú chvíľu rozšírili a rozum úplne zastavil.

Pondelok. Začiatok týždňa bol pomerne vydarený. Síce som vôbec nestihla, čo som mala, napriek tomu som nadobudla pocit efektívnosti a celý deň riešila pracovné veci. Keď som odchádzala z pracovného obedu, prechádzala som okolo svojho obľúbeného obchodu, kde som zatiaľ  odolala nákupu úžasných topánok, ktoré mali tvar topánok na argentínske tango, presne také aké som vždy chcela. Boli už z jarnej kolekcie a veľmi by sa mi hodili na zajtrajšiu večeru. Čierne pančuchy do nich vyzerajú neuveriteľne sexi.

Neviem, čo robiť. Nemôžem si ich dovoliť, ale strašne ich chcem. A aj napriek počiatočnej pýche, ktorá ma prepadla včera večer, keď som sa pochválila, že som odolala, dnes ráno sa mi hlavou honí niečo celkom iné. Hlava úpenlivo pracuje na tom ako si ich kúpiť, kde by sa dalo ušetriť, aby neboli výčitky a aby boli v mojom šatníku absolútne nepraktické topánky na chodenie, ale neuveriteľne praktické na ukazovanie sexi nôh. Tie nohy v nich vyzerajú fakt dobre.

Večer som skončila v Tescu v oddelení s domácimi potrebami a obzerala mištičky, ktoré si tam dnes pôjdem kúpiť. Krátila som si tam tiež tak trochu čas a čakala na prvé zazvonenie od mojich sliepok, s ktorými som bola dohodnutá. Napriek tomu, že oni stále meškajú, ja neviem prísť neskôr. V duchu si hovorím, čo ak dnes prídu načas a ja budem tá čo mešká. Nemôžem to sama sebe urobiť.

Bolo 20:20 a naveľa som zavolala Zdene, že kde teda je. Zdena včera výnimočne nemeškala, len pre zmenu sa vybrala do úplne iného podniku v úplne inej časti mesta. Jednoducho jej ide karta. Spomenula som si na deň, keď sťahovala a nešiel výťah, alebo na minulotýždňové maľovanie a plánované odpojenie vody. No a včera, snahu fakt mala, len si poplietla miesto. Napadlo mi ako takto nepraktický človek môže riadiť veľkú inštitúciu, ktorú zvláda s úplnou ľahkosťou, to len bežné veci sú pre ňu španielska dedina.

Stretli sme sa v pivárni, kde som už párkrát bola a ktorá bola vždy plná chlapov. Vybrala som ju zámerne akože Mikulášske prekvapenie. Prekvapenie sa nekonalo. Bolo tam veľa báb a keď som povedala svoj zámer Zdene a Blonde, Zdena pohotovo reagovala a opýtala sa ma, či som zase spomenula niečo na svoj blog. Zasmiali sme sa a vymenili podnik.

Neuvážene som včera spomenula, že vlastne mám výročie, že včerajší dátum signalizoval dátum s podtitulom dva mesiace bez sexu. Spolusediace neboli na tom lepšie. Zasmiali sme sa na tom a potom niekto a vážne neviem koho to bol nápad, povedal vyhlásime súťaž, kto prvý si zasúloží. Povedala som, ja som víťaz. Streda alebo piatok s M. Upravili pravidlo, žiadne stariny, žiadni bývalí, musí to byť úplne niekto nový. Povedala som, to som v péčku, sľúbila som si žiadne experimenty, žiadni na dobu určitú, že budem spávať len s M, presne do momentu pokiaľ identifikujem niekoho na dobu neurčitú a v tom prípade mi reálne hrozí, že najbližšie mesiace si nezasúložím, lebo frekvencia s M je mizerná a Joe je ticho, takže žiadny potencionálny nie je na ceste.

Zdena povedala niečo ako, dámy musíme naplánovať vaše meniny. S náhodnými súložím len na vaše meniny. S Blonde máme rovnaké meno a tak sme sa rozhodli opätovne oslavovať naše meniny 29. decembra. Povedali sme, bez darčekov nechoď, aby Zdena vzápätí skonštatovala niečo ako to som sa dopracovala, to už môžem brať ako platený sex. Takto nejako naša debata pokračovala ešte dobrú hodinu, kde sme sa navzájom doberali, hovorili si, kto čo robí zle, kto ako pôsobí, aby sme na konci skonštatovali, že stále som na tom najlepšie.  Ja to jednoducho vždy ukecám.

Ale aj tak je naša bilancia tragikomická. Sme v najlepšom veku. Vyzeráme dobre, aj keď každá úplne inak a v posteli končíme každý večer samé.

Niekde urobili súdruhovia chybu…

Alebo žeby súdružky?

Neviem, viem len, že ráno na záchode som si našla HB a náhodne otvorila na článok „ s kolika muži jsi spala?“ a páčila sa mi odpoveď na konci článku „keď počet svojich milencov vydelím, dostanem sa k jednocifernému číslu a to pomerne nízkemu…“

O upratovaní, zúfalých mužoch a esemeskách

23.12.2010

Buchli dvere. Schádzam dole. Sviečky stále horia. Stromček svieti. Umývačka riadu začala svoj program a na stole ostali pozostatky dievčenskej párty. Tri fľaše vypité a mne napadne fiha, dorastá nám tu nová generácia. Je mi nejako otupno. Pristihnem sa pri tom, že tým dievčatám, ktoré práve odišli tak trochu závidím. Závidím im tú bezstarostnosť, i keď si [...]

Ženské telefonické soirée s fľašou vína

10.12.2010

Včera som zotrvávala pod vplyvom hlášok z DS. Ráno som si opakovane pozrela predposledný diel, zastavila sa na tridsiatej prvej a druhej minúte, v hlave opakovala niektoré výroky sama pre seba a napísala esemesku Sharon s textom: „Myslíš si, že neverím na lásku? Ale ja na lásku verím, možno príde zajtra alebo za desať rokov, ale šťastie si musí ženská zariadiť [...]

Žiť cudzie životy je ľahšie a občas sa cítim ako stará krava

04.12.2010

Emócie, emócie, emócie. Nič iné mi nenapadne v súvislosti so stužkovou. Desať minút pred odchodom som pocítila miernu nervozitu. Pripadala som si ako keby so išla na svoju vlastnú. Ono to tak aj pôsobilo, išla som tam so svojim ex, ktorý bol aj na tej mojej.

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

Grasalkovičov palác, Prezidentský palác

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo osem z desiatich kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa v pondelok doobeda kandidatúry vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

vesper

"I think I'll call it a Vesper. Because of the bitter aftertaste? No, because once you've tasted it, that's all you want to drink."

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 29298x
Priemerná čítanosť článkov: 3255x

Autor blogu

Kategórie